• Om
  • Cases
  • Anbefalinger
  • Kontakt
  • Blog om branding
Menu

The Brand Agency

Founded by Carsten Herholdt
  • Om
  • Cases
  • Anbefalinger
  • Kontakt
  • Blog om branding

BLOG OM BRANDING, REKLAME OG SOCIALE MEDIER

Alle blogindlæg er skrevet af Carsten Herholdt, der er brandingekspert, fotograf og stifter af branding- & reklamebureauet, The Brand Agency. Carsten Herholdt anvendes jævnligt som brandingekspert og er citeret i samtlige større danske nyhedsmedier.

 
  • Hør mig præsentere, hvad der kendetegner et stærkt brand, i denne live-transmitterede paneldebat på TV Midtvest under Skivemødet 2024.

    Jeg diskuterer PR, branding og kommunikation for yderkommuner, men min karakteristik af, hvad der skaber et stærkt brand, rækker bredere og gælder naturligvis også kommercielle virksomheder, organisationer, produkter m.m.

    Paneldebatten foregik i selskab med Lars Riis, grundlægger af modetøjsfirmaet ELSK, udviklingschef for VisitNordvestkysten, Mai Manaa, samt iværksætter Niels Sønderby, der fungerede som moderator.

Søg efter emner relateret til reklame, branding eller søg efter specifikke nyhedsmedier, jeg er citeret i.

Brandingekspert, Carsten Herholdt, medvirker i paneldebat om branding på Skivemødet 2024 live transmitteret af TV Midtvest.

 

Brugt som brandingekspert i Mediet Markedsføring om TV2 Kosmopol

March 29, 2023

TV2 Lorry har gennemgået en makeover og er transformeret til TV2 Kosmopol. I processen er der brændt over 9 mio. kroner af. Sååååå…. er det smart? Tja...jeg deler kanalens grundanalyse. TV2 Lorry sad fast i en række uheldige associationer. Og samtidig ligger den lokale TV-station strategisk geografisk. Ved at skifte fokus til det kosmopole var tanken, at kanalen ville kunne få momentum igen og appellere langt bredere.

Imidlertid kræver det, at der ikke kun er tale om en makeover. Selve konceptet skal ændres - indmaden skal skiftes ud - og her er jeg stærkt i tvivl, om TV2 tænker stort nok. For skal transformationen lykkes, bliver kanalen nødt til at afvikle TV2 Lorry, så seerne ikke har fornemmelsen af, at der bare er kastet med glimmer og guldstøv. Konceptet skal fornyes, og så duer det ikke at gentage dele af opskriften.

Klik på billedet ovenfor og læs med i en spændende artikel fra Mediet Markedsføring, som jeg er taknemmelig for at blive citeret i sammen med dygtige Nanna Sverrild, Managing Director i AM Copenhagen og Anthony Aconis, ejer af Fireball Agency.

Gå til Cases fra The Brand Agency
← Hommelhoff Group samarbejder med The Brand AgencyCarsten Herholdt i P4 om hærværk mod ECCO på årsdagen for Ruslands invasion af Ukraine →