• Om
  • Cases
  • Anbefalinger
  • Kontakt
  • Blog om branding
Menu

The Brand Agency

Founded by Carsten Herholdt
  • Om
  • Cases
  • Anbefalinger
  • Kontakt
  • Blog om branding

BLOG OM BRANDING, REKLAME OG SOCIALE MEDIER

Alle blogindlæg er skrevet af Carsten Herholdt, der er brandingekspert, fotograf og stifter af branding- & reklamebureauet, The Brand Agency. Carsten Herholdt anvendes jævnligt som brandingekspert og er citeret i samtlige større danske nyhedsmedier.

 
  • Hør mig præsentere, hvad der kendetegner et stærkt brand, i denne live-transmitterede paneldebat på TV Midtvest under Skivemødet 2024.

    Jeg diskuterer PR, branding og kommunikation for yderkommuner, men min karakteristik af, hvad der skaber et stærkt brand, rækker bredere og gælder naturligvis også kommercielle virksomheder, organisationer, produkter m.m.

    Paneldebatten foregik i selskab med Lars Riis, grundlægger af modetøjsfirmaet ELSK, udviklingschef for VisitNordvestkysten, Mai Manaa, samt iværksætter Niels Sønderby, der fungerede som moderator.

Søg efter emner relateret til reklame, branding eller søg efter specifikke nyhedsmedier, jeg er citeret i.

Brandingekspert, Carsten Herholdt, medvirker i paneldebat om branding på Skivemødet 2024 live transmitteret af TV Midtvest.

 

Hommelhoff Group samarbejder med The Brand Agency

September 19, 2023

En kæmpe glæde nu at fortælle at mit one-man-brandingbureau, The Brand Agency, blev udvalgt til at producere nyt navn, logo og hjemmeside til milliardkoncernen Hommelhoff Group (tidligere Aktieselskabet CBH) med Claus Hommelhoff som stifter. 

Identiteten er blevet til igennem en befriende simpel, men ultrapræcis proces, der kun lod sig gøre, fordi samarbejdet med bl.a. adm. direktør Nemanja Stankovic og resten af familien har været tempofyldt og aldeles målbevidst.

Til selve logodelen anvendte jeg Ruth Crone Foster som stærk co-designer, og i fællesskab lykkedes det os at lande dette logodesign, som også udspringer af mine observationer, workshopsamtaler med Claus Hommelhoff og kvalificerede branding-diskussioner med Nemanja Stankovic. 

Se casen her
← Børsen bruger Carsten Herholdt som brandingekspertBrugt som brandingekspert i Mediet Markedsføring om TV2 Kosmopol →