THE BRAND MANIFEST
Det handler alt sammen om at blive set og komme i betragtning. Hvis du skal sælge dit produkt, skal du lykkes at trænge igennem overklistrede reklameblokke, modeblade, instagramprofiler og tusindvis af stressede forbrugerhjerner.
Det er her, du skal hen, hvis du vil lykkes at sælge dit produkt! Du skal ind i epicentret af forbrugernes vindblæste virkelighed. Orkanens midte er din endedestination, for her bliver du sanset, set og lyttet til - alt sammen en forudsætning for salg. Men vejen er ikke ”the highway”. Stærk kommunikation og effektive kampagner har altid et element af ukendthed og "off road" over sig. Det er nemlig det, der har styrken til at forføre din målgruppe og skabe et eftertragtet: ”WOW....I´ve-never-seen-that-before”! Derfor - ikke flere klicheer, tak! Jeg tror simpelthen Ikke på intetsigende copy-paste-løsninger. Det er min reklamefilosofi - it´s all about the idea; altid! Kommunikation er evnen til at hijacke ens målgruppe igennem vedkommende og nytænkende PR-løsninger - og det er min berettigelse. Tjek gerne mine cases og oplev PR der gik en omvej, for at gå den lige vej til de største nationale nyhedsstationer.
Carsten Herholdt, The Brand Agency