Jeg lever af at oversætte virksomheder og brands til kommunikation, der appellerer til deres essentielle målgrupper...Derfor sidder jeg i dag på EMMERYS i Bruuns Galleri, Aarhus. Hvorfor?
Jeg suger til mig som en svamp. OUTREACH er kodeordet i min kalender 😍 En lille fast stjernestund og "love-le-lig" fast tradition i mit arbejde med kommunikation, branding, film og billeder...
OUTREACH... handler om at placere sig i en kontekst proppet med målgrupper. Og lige her er min arbejdsstation så i dag!
Jeg bruger det målrettet til koncentreret arbejdsomhed, hurtigskrivning (hørebøffer i en kaoskontekst spiller seriøst max for mig, når en ny "nød" skal knækkes). Ja, og så holder det mig skarp på de vildt forskellige målgrupper, som jeg ALTID SKAL evne at kunne få i tale i mit job med kommunikation, filmproduktion, branding og reklame.
Og seriøst. Det vælter jo ind med forbrugere....Så hvad laver convenience-segmentet i Bruuns Galleri en tirsdag kl 09.00. Hvad forener dem, hvad retter de deres blik imod.... og ser de overhovedet den gigantiske skærm fra AFA JCDecaux med Mona Juul.
Det vrimler med barnevogne, on the road segmentet, pjækkerne, veninderne, de sultne, dem på vej på arbejde, pensionisterne og en der lige har hentet en pakke.
Jeg tænker lidt..."held og lykke med at råbe dem op"! Og så glæder jeg mig over, at det faktisk stadigvæk ikke handler om at råbe højere og højere.
Branding og kommunikation er yndefuldt flettet sammen med produktudvikling. Dem der lykkes i deres kommunikation er dem, der har noget på hjerte. Så start der og overvej hvor overdreven fedt det er, at Apple lige har frigivet høretelefoner som kan "live simultantolke fra andre sprog".
Fokuser på dit produkt og hold fokus på bolden og de produkt features, der rent faktisk gør en forskel i forbrugerens verden...(Også selvom Apple ikke må lancere tjenesten i Europa grundet EU-restriktioner)
Yes. Og dernæst...just call me
🤜 +45 25883573