Hvad er et brand

Hvad er et brand? Ja, tak!

Svaret bør tatoveres på din rygmarv, så du kan navigere uanset om du sover, har jetlag eller arbejder late night. Og ja, naturligvis kan vinklen nuanceres og trækkes i 1000 retninger om alt fra "immateriale merværdi" til forbrugertillid. Men "to the core" - jeg svarede på denne måde, fordi den mest grundlæggende (og måske mest oversete) fordel ved at være et brand er, at man får en kommunikativ forlomme i forbrugernes hjerne, som er uvurderlig - og denne pointe er ikke branchespecifik. Uanset om du er en kommune, en bil, en festival, en vare, en virksomhed, et land, en skole, et universitet, en yoghurt eller en jobsøgende, der prøver at optimere sin LinkedIn, gælder denne pointe...Og det er derfor, at det giver mening at kæmpe for at konvertere din vare til et brand. You get it!

Det er også derfor, jeg har stiftet The Brand Agency. Det er en vision om at oversætte virksomheder, organisationer og dig til stærke brands forankret i dine værdier og DNA.

Om optagelsen:

Paneldebat om egnsbranding på #Skivemødet2024 optaget af TVMidtVest og transmitteret på TV samt offentlig storskærm. Moderator fra klippets start: iværksætter, idemager og tekstforfatter, #NielsSønderby

#Hvaderetbrand #brandinghjerne #egnsbranding #brandingafskive #brandingskive #brandingafyderkommuner #brandingyderkommuner #Brandingekspert #brandingdervirker #TheBrandAgency.dk