PUMA SOCIAL CAMPAIGN

PUMA efterspurgte effektiv branding via stærk imageoverførsel fra segmentet af trendsættere og first movere. I samarbejde med reklamebureauet Openminded, var jeg hoveddesigner af den danske del af en af PUMAs verdensomspændende PUMA SOCIAL KAMPAGNE. Kampagnen endte med omtale fra Eurowoman og Euroman, og blev det mest læste i "Alt Om København".


PUMA SOCIAL CASE VIDEO

HUXI BACH BEHIND THE SCENES

KAMPAGNESTRATEGI

Kampagnen var designet omkring en brandingstrategi, der var funderet i guerilla-marketing. Upcoming bands og DJ's optrådte i Århus' og Københavns mest hypede spillesteder og fashion shops. En PUMAfolieret helikopter gik til "angreb" på over 20000 studerende i Aarhus universitetspark til årets kapsejlads. Samtidig blev tusindvis af Hacky Sack bolde uddelt som invitationer til PUMA koncerterne. Godsbanen (Aarhus) dannede rammen for PUMA live concerts alt imens en bardisk bygget af is poppede op i hjertet af Århus med gratis drinks, break-dansere og Sneakers indefrosset. Musiknavnene var bl.a.: Kid, Tomboy, Fredski, The Echo Vamper, Lasse Dearman, Ernest Blackwell, Cola Freaks, Andreas Lemche og Homewrecker. Nedenstående presseomtalen blev skabt gratis pga. kampagnens strategi.

PUMA SOCIAL EVENTBILLEDER

PUMA SOCIAL PRESSEOMTALE

Carsten Herholdt: Strategic planning, campaign idea & brand experience designing

Carsten Herholdt: Strategic planning, campaign idea & brand experience designing

Carsten Herholdt: Strategic planning, campaign idea & brand experience designing

Carsten Herholdt: Strategic planning, campaign idea & brand experience designing