GRAMMY AWARD NOMINERET "AFTER EDMUND" PR KONCERT

Tommerup Efterskole ønskede at trække potentielle nye elever ud til et besøg på deres skole. De spurgte mig om en ide til at at gøre dette. Jeg observerede, at deres teenagere var "verdensmestre" i at "piske en stemning". Derfor valgte jeg som hovedingrediens at benytte "HYPE". Vi bookede således et Grammy Award Nomineret rockband fra USA, uddelte gratisbilletter og lokkede med en liveoptagelse af en musikvideo. Eleverne var stolte og inviterede deres venner med hjemmefra. Det betød at 130 potentielle nye elever, som aldrig havde været på skolen før, pludselig besøgte skolen en hverdagsaften i November. Dagen efter meldte den første nye elev sig ind og kampagnen var således langt forbi break even.


 

MUSIKVIDEO "SPACE CADET" BY AFTER EDMUND:

Carsten Herholdt: Ide, videooptagelse, layout og editing.

Jeg designede ideen. Layoutede billetterne. Var PR ansvarlig og optog og redigerede musikvideoen!
— Carsten Herholdt

KONCERTBILLETTER:

Carsten Herholdt: Art Direction og layout

Carsten Herholdt: Art Direction og layout

KONCERTARMBÅND:

Carsten Herholdt: Art direction

Carsten Herholdt: Art direction

Jeg bøjer mig i støvet og erkender, at jeg tog fejl...! Der kom et par stk. mere end de 50 jeg skød på. 150 unge! DET VAR HELT VILDT FANTASTISK FLOT! Der var en fest og de nød det! Tak for et super godt arbejde og tillykke med sejren.
— Thorkild Specht, Viceforstander Tommerup Efterskole

BANDET SKABTE HYPE OM KONCERTEN VIA FACEBOOK:

Carsten Herholdt: PR ansvarlig for kampagnen

Carsten Herholdt: PR ansvarlig for kampagnen