JEG TROR PÅ, AT TEKSTER KAN SMAGE AF JORDBÆR

Tekstforfatning er ofte en overset disciplin. Det er uheldigt. Ord skal altid betragtes på linje med andre visuelle elementer. Det er simpelthen nødvendigt, når det handler om forbrugernes opmærksomhed. Ord som "skidespræller", "designlussing" eller "kreativ hjerneblødning" vækker fx opsigt, fordi de er atypiske. Derfor påkalder disse ord sig også opmærksomhed.

Stærk tekstforfatning er velovervejet og gennemhuller støjbarrikaderne ind til din målgruppe. Jeg nyder at tekstforfatte, og hjælper dig gerne med at finde de velvalgte ord, som matcher din målgruppe.

Se cases herunder


websitetekster

Content til Høng Efterskoles hjemmeside.

 

Voice Over

Identitetsvideo til Tommerup Efterskole.

 

LABELTEKST

Emballage til Slow Cow beverage drink.

Carsten Herholdt: Copywriting af identitets-label-tekst til Slow Cow beverage drink.
 

Produktfeatures

NEW LINE reklamevideo.

 

Annoncetekst

Web-annonce for Dronninglund Efterskole.

 

Biografreklame

Voice over til national biografreklame